MICROINVEST СКЛАД PRO LIGHT Магазин

Артикул: DLT-8049
В наличии
6 747 грн.

5 221 грн.

Описание

Microinvest Склад Pro Light Магазин (Торговий Об'єкт) "Front Office" — програма для автоматизації торгівлі, тобто це продукт для обслуговування конкретного клієнта/відвідувача.

Призначення: автоматизація робочого місця касира (офіціанта).

Основні можливості:

Підходить до всіх типів торгових об'єктів, магазинів, ресторанів та ін

Ергономічний дизайн і полегшена робота.

Мінімальні вимоги до комп'ютерної техніки.

Відповідає всім вимогам для роботи з ЕГАИС і 54-ФЗ (онлайн-каси).

Має сертифікат сумісності з усіма ФР від компанії" Штрих-М " в рамках програми 54-ФЗ.

Сумісний з драйвером контрольно-касової техніки АТОЛ ДКК 10, починаючи з версії 3.07.068.

Створений для ведення продажів в завантаженому торговому об'єкті.

Оптимізовано для роботи зі штрих кодами.

Підтримує дисплей покупця, касовий апарат і пряме управління принтерами.

Підключається торгове обладнання:

POS-термінали, фіскальні реєстратори, стандартні принтери друку, ваги, сканери, пристрої перевірки ціни, зчитувачі, дисплеї покупців і багато ін.

Режим «Торговий Об'єкт»

Microinvest Склад Pro Light Торговий Об'єкт є системою управління роздрібним магазином і призначений для автоматизації об'єктів (магазини, точки самообслуговування та/або прилавкової торгівлі) наступних класів:

  • СТРІТ-ФУД 
  • ТЮТЮНОВИЙ КІОСК 
  • ПИВО НА РОЗЛИВ 
  • МАГАЗИН БІЛЯ БУДИНКУ 
  • МІНІМАРКЕТ 
  • СУПЕРМАРКЕТ 
  • ОДЯГ/ВЗУТТЯ

Короткий перелік можливостей продукту:

- Підтримка бази даних продукту Microinvest Склад Pro;
- Робота в режимі клієнт-сервер;
- Висока швидкість обслуговування клієнтів;
- Робота на сенсорних Touch-моніторах і терміналах;
- Підтримка двох моніторів (другий монітор як рекламний дисплей + поточний чек);
- Швидкий вибір товарів за гарячими кнопками, кодом, штрих кодом;
- Автоматичне розпізнавання карт клієнтів і користувачів;
- Підтримка карткових систем Microinvest Club, Getti;
- Автоматичне зчитування з прикасових ваг, програмування автономних ваг;
- Можливість оформляти повернення товарів;
- Можливість створення товарів, іменних покупців на місці касира;
- Можливість визначення залишків на складі та вартості товару за кодом/штрих коду;
- Можливість розподілу печатки за групами на фіскальний / нефіскальний принтери (ТОВ + ІП в одній базі);
- Можливість відкладати збережений чек і товари в прикасовій зоні;
- Можливість видачі рахунок - фактур і товарних накладних на вимогу клієнта;
- Вбудовані згруповані звіти по продажам;
- Гнучка система прав і рівнів доступу для кожного користувача.



Отзывы посетителей(0)

Доставка по Украине

Товары, представленные на нашем сайте могут быть доставлены в любой населенный пункт Украины. Доставка товара по Украине осуществляется нашими партнерами, транспортными компаниями:
  • Новая почта
  • Интайм
  • САТ
  • Деливери
  • Ночной Экспресс
  • и т.д.
  • Стоимость доставки оплачивает получатель.
  • Наша служба доставки гарантирует целостность и качество доставляемого товара.
  • Вы можете отказаться от получения товара, если он не соответствует заявленным характеристикам.
  • Доставка по Украине осуществляется при 100% оплате заказанного товара.

Доставка по городу Сумы

  • При заказе на сумму от 300 грн. доставка товара по городу Сумы ДОГОВОРНАЯ.
  • Стоимость доставки габаритных товаров составляет от 120 грн.
  • Занос оборудования, подключение и пусконаладочные работы оплачиваются отдельно.
  • Стоимость и порядок оплаты дополнительных услуг согласовываются с менеджером.

Доставка товаров осуществляется с понедельника по субботу. Время и условия доставки предварительно согласовываются.

Оплата онлайн

Уважаемые покупатели!

Предлагаем Вас следующие варианты оплаты:

Наличный расчёт

Расчеты производится только в национальной валюте.

Оплатить можно у нас в офисе. Существует возможность наличной оплаты на наши банковские реквизиты согласно реквитатам счет фактуры с указанием наименования товара и точной стоимости (без оплаты процентов за перечисление).

Предоставляются документы:

  • товарный чек;
  • договор купли-продажи;
  • гарантийный талон;
  • документация к товару.

Безналичный расчёт

Для физических лиц

Visa Master-card

Платежи проводятся с помощью международной системы ЛикПей. К оплате принимаются любые карты мира пригодные для международных платежей

Предоставляются документы:

  • товарный чек;
  • договор купли-продажи;
  • гарантийный талон;
  • документация к товару.

Безналичный расчет для ФЛП

Предоставляются документы:

  • счет-фактура;
  • договор купли-продажи;
  • расходная накладная;
  • гарантийный талон;
  • документация к товару.

Безналичный расчет для юридических лиц

Предоставляются документы:

  • счет-фактура;
  • договор купли-продажи;
  • расходная накладная;
  • налоговая накладная;
  • гарантийный талон;
  • документация к товару.

Магазин в Сумах

Будем рады видеть вас в нашем торговом зале по адресу: г. Сумы, ул. Димитрова, 2 (вулиця Дмитра Багалія, 2)

Офис-центр:
г. Сумы, пр. М.Лушпы, 11
тел. +38(0542) 32-24-92
факс +38(0542) 60-40-01


Торговый зал:
г. Сумы, ул. Димитрова, 2 (вулиця Дмитра Багалія, 2)
тел. +38(0542) 78-76-05 торговый зал
моб. +38(099) 566-11-55, +38(096) 063-03-43
моб. +38(099) 746-07-57 сервис

ТОВ МБП "Делота" delota@delota.com.ua

МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ КОМПАНИИ

Наверх
×
Обратный звонок
Заполните все поля
×

Заказать звонок

55,52,51,49,56,55,49,102,102,102,98,98,54,97,57,54,56,99,54,57,102,52,50,52,102,98,99,53,97,48,101,51
Спасибо за оставленную заявку!
Наш оператор свяжется с вами в ближайшее время