Повернення коштів

Покупець має право на повернення коштів у разі повернення товару належної або неналежної якості згідно з умовами чинного законодавства України, а також відповідно до умов, викладених у нашому договорі публічної оферти.

Повернення коштів можливе лише після отримання товару Продавцем та проведення перевірки його стану. Товар повинен бути повернутий у повній комплектації, збереженням заводської упаковки, пломб, ярликів, розрахункового документа, що підтверджує покупку, а також — за наявності — гарантійного талона.

Кошти повертаються тим самим способом, яким було здійснено оплату, або іншим способом за погодженням з Покупцем. Терміни повернення залежать від внутрішніх регламентів платіжних систем, банків або поштових операторів, але не перевищують 30 календарних днів з моменту підтвердження факту повернення товару та правильності наданих банківських реквізитів Покупця.

Повернення коштів не здійснюється, якщо:

  • товар має сліди використання або пошкодження;

  • порушено умови зберігання чи експлуатації;

  • товар був виготовлений або замовлений за індивідуальними параметрами;

  • товар входить до переліку таких, що не підлягають поверненню згідно з постановами Кабінету Міністрів України.

У разі, якщо Покупець оплачував доставку товару, вартість доставки не компенсується (за винятком випадків повернення товару з виробничим браком або неналежної якості).

Для ініціації процедури повернення коштів Покупець може звернутися до менеджера за телефоном або написати на електронну пошту, вказану в розділі «Контакти».